Pinch of Salt
urban stories with a pinch of salt
marble texture copy.jpg

Community


De unde a pornit ideea? 

La conferința din martie 2019 s-a vehiculat mult cuvântul „comunitate”. Cu accentul mai degrabă în zona unei comunități restrânse, între oamenii care lucrează în ospitalitate. Însă credem foarte mult în puntea care leagă cele două lumi: cea a specialiștilor și oamenilor care lucrează în ospitalitate și cea a consumatorilor.

Dacă stai într-o tabără, mereu aceasta se va plânge de cealaltă. Ca în viață: mereu celălalt e de vină și dacă el s-ar comporta altfel, atunci lucrurile ar merge strună. Însă, tot ca în viață, dacă se întâmplă să ascultăm cealaltă „tabără”, s-ar putea să avem cu toții de câștigat și să avem o perspectivă complet nouă, care ne aduce într-o situație de win-win.

Așa că venim cu propunerea următoare: să facem o comunitate compusă atât din oamenii care lucrează în industrie, cât și din clienți, oameni din publicul larg. Să stăm toți la aceeași „masă” și să ne spunem of-urile într-un mod constructiv. Un eveniment în care construim o masă virtuală și să dăm startul unor conversații.

Și ca un behind the scenes, evenimentul este posibil datorită eforturilor echipei Pinch of Salt, care crede în lucrurile de mai sus, în frunte cu managerul acestui proiect, Alexandra Avram.


De unde cumperi bilete?

Biletele pot fi achiziționate în rețeaua iabilet.ro/retea.

Click pe butonul de mai jos:

 
 

Cui îi e adresat evenimentul?

Tuturor consumatorilor de restaurante, cafenele și hoteluri și oamenilor care vor să aibe experiențe pozitive atunci când mănâncă în oraș. De fiecare dată.


De ce să participi?

Credem că știm tot ce trebuie să știm despre alimentație și despre mersul în restaurante. Poate chiar ne luăm după zicala „Clientul nostru, stăpânul nostru” și avem așteptarea ca restaurantele să ne trateze cu respect și să se comporte cu noi ca și cum noi am fi cei mai importanți. Cum ar fi totuși să aflăm că avem și noi niște etichete de respectat? Sau că trebuie să ne pregătim înainte să mergem la restaurant? Sau că nu tot timpul avem dreptate și nu noi suntem mereu stăpânii?

La Pinch of Salt Community vom discuta despre aceste mici „reguli” pe care ar trebui să le știm atunci când pășim într-un hotel, restaurant, cafenea. Vom afla informații direct de la restauratori despre culisele acestor afaceri, informații care ne vor ajuta să fim clienți mai buni.

Ce spui când intri într-un restaurant? Saluți și ceri să fii așezat la o masă sau te așezi singur la prima masă care îți iese în cale? Ceri informații despre meniu ospătarului? Cât bacșiș lași la plecare? Sunt câteva din întrebările pe care le vom adresa vorbitorilor.


Cine sunt speakerii conferinței?

Avem patru oameni pe care i-am invitat într-un panel de discuții. Asta înseamnă că nu vor avea discursuri, ci că vor răspunde la întrebările voastre. Ca să ne asigurăm că lucrurile stau bine, am adus alături de trei restauratori și un psiholog care să ne vorbească despre comportamentul consumatorului în ospitalitate, dacă Alexandra se enervează pe vreunul, suntem în siguranță, ne așteptăm ca Raluca să echilibreze situația.

Nicu Crăciun - proprietarul restaurantului Cimbru Meat&Flame și Cimbru Food Truck;
Ioana Lazăr - proprietarul eggcetera și Victor. Fresh To Go;
Ariadna Matei - Hospitality Manager Jaxx;
Psiholog Dr. Raluca Anton;

Într-o discuție lejeră, interactivă, moderată de a noastră Alexandra Crăciun .